rezervari online online booking

Cariera ta la Ramada Cluj

Dacă dorești o activitate care să iți aducă satisfacții, noi cunoștințe și un zâmbet pe buze, vino in echipa noastra. Ramada Hotel Cluj primeste aplicatii pentru urmatoarele posturi:

 

FRONT OFFICE ASSOCIATE (RECEPTIONER)


CERINTE:
•studii universitare
• experienta pe un post similar
• cunoasterea a doua limbi de circulatie internationala, dintre care cel putin una - la nivel avansat (engleza)
• avantaj cunoasterea programului Opera sau Fidelio
• abilitatea de a organiza si a identifica activitatile prioritare
• atentie distributiva
• abilitati excelente de comunicare si negociere
• capacitate de adaptare si asumare a responsabilitatilor

PRINCIPALELE ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI:
• intampina, conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesional oaspetii pentru cazare
• colaboreaza cu alte sectoare: rezervari, restaurant, housekeeping, sali de conferinte
• informeaza oaspetii la solicitarea acestora cu privire la tarife, preturi, servicii si programe oferite de hotel (pachete, promotii, discount-uri)
• intocmeste si inregistreaza in sistemul de gestiune hoteliera corect si eficient rezervarile
• este direct responsabil de incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor
• inregistreaza datele statistice, operative si contabile, specifice Receptiei si opereaza prompt orice modificare
• se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara
• rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza pe cale ierarhica pentru a fi luate cele mai adecvate solutii
• proceseaza check-in-urile si check-out-urile cu eficienta si profesionalism, avand toate cunostintele necesare acestor proceduri

Pentru a aplica, va rugam sa trimiteti un CV actualizat pe adresa de e-mail contact@ramadacluj.ro cu subiectul “Aplicare pentru Receptioner Hotel”.


EXECUTIVE ASSISTANT (TO CEO)


CANDIDATUL IDEAL:
• Studii superioare in marketing/relatii publice/comunicare/publicitate
• Cunostinte economice, de marketing si comerciale elementare - constituie avantaj, precum si o experienta minima in domeniu, pe o pozitie de junior in cadrul unui departament marketing sau PR
• Experienta minim 3 ani pe un post similar
• Cunostinte de utilizare a computerului
• Cunoasterea limbii engleze la un nivel foarte bun (a doua limba de circulatie internationala - constituie avantaj)
• Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă, capacitate de deducţie logică

PRINCIPALELE ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI:
• Răspunde de organizarea agendei directorului general ; arhivează documentele încredinţate; întocmeşte corespondenţa
• Redacteaza diferite adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate
• Efectueaza traducerea si retroversiunea din/in limba engleza pentru toate documentele solicitate de catre conducerea companiei
• Asigura serviciul de translatie/interpretariat din/in limba engleza.
• Intocmeste necesare pentru protocol si birotica
• Preia si programeaza diversi clienti, parteneri de afaceri ai companiei
• Reprezinta conducerea companiei in diverse intalniri oficiale, atunci cand este mandatat/a de catre conducere
• Acorda suport administrativ tuturor departamentelor

SE OFERA:
• pachet salariat motivant
• oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, stabil si in continua dezvoltare
• training la standarde internationale in cadrul unui hotel de brand, cu prestigiu in intreaga lume
• posibilitati multiple de crestere in cadrul companiei

Pentru a aplica, va rugam sa trimiteti un CV actualizat pe adresa de e-mail contact@ramadacluj.ro cu subiectul “Aplicare pentru Executive Assistant”.

 


Calea Turzii, nr 43-49, Cluj-Napoca
Tel: (+4)0372.743.143
Fax: (+4)0372.728.905
contact@ramadacluj.ro
reservations@ramadacluj.ro